Fjärilar

Agnes kommer vara spynervös imorgon. Tre dansföreställningar. Huj vad fjärilarna rör sig i magen!
Man har gjort det här i över åtta år och ändå är det likadant. Fast jag tror att jag måste bli nervös, annars kan jag lika bra låta bli. För blir jag inte nervös så taggar jag inte till, och taggar jag inte till så går det inte bra. Så jag borde väl tacka fjärilarna...

Den här låten är superfin och får mina fjärilar att lugna sig en aning ---> Glad - Tyler Hilton



Inte för att det har något med saken att göra, men om nio dagar får jag träffa denna saknade tjej!



Önska mig nu lycka till imorgon! ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

btw, 6 föreställningar ;)

2011-12-19 @ 22:05:59
URL: http://baakomtuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0