Typ fem dagar till julafton!

Buenas tardes amigos! Agnes är här! Sen senast har hon dygnat, vunnit Lucianatta, stukat foten, blivit snorig och börjat packa till sin resa söderut! Hon ska inte till varmare breddgrader, bara till Umeå ;)

Att stuka foten var en riktigt dålig idé, jag missade två innebandymatcher, har genrep imorgon och tre dansföreställningar på tisdag. Det är bara att hoppas att foten håller.
På tal om dans, gå in på facebook och gilla HighFive, det är min dansgrupp! :) Uppdateringen där är inte precis super, men vi jobbar på det ;)

Lika att fortsätta med listan: Dag 12- Min favorit film när jag var liten

Helt klart Lejonkungen, så himla bra film. Bra handlig, den är rolig, sorglig, spännande, bra tecknat och bra miljöer och kungliga låtar! Den äger fortfarande, det är bara synd att jag inte har den på DVD...



Snart är det jag som är kung
, Circle of Life och Hakuna Matata. Hur nice är inte dessa låtar!?

See yaah later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0