dag 3 och en mkt intressant rubrik

Har rast, vilket är jäkligt tråkig... Så jag tänkte att "Hey, varför inte blogga här?!". Sagt och gjort å nu kmr dag nummer 3 av denna lista:

Dag 03- Min favorit bok/böcker

Utan tvekan SAKNAD av Meg Cabot. Speciellt den första av de 5 böckerna. Om jag inte minns helt fel så har jag läst varje bok säkert 4 gånger. Hej jag heter sara och saknar ett liv. Men, men, jag ska inte börja predika om böckerna, så ni kan andas ut. MEN jag vill ändå säga detta: LÄS DOM!
Även snabba cash är en grymt bra bok! Okejokej "äh, varför läsa boken när det finns en film liksom? Daaaah" Har inget bättre svar än att boken är sjukt bra.
Okänd soldat, Harry Potter och dödsrelikerna, och en bok jag inte kommer ihåg namnet på bör också läsas! Ajdå, har börjat. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nelly

Eller så är den rättare sagt läst 5 gånger av dig, sara ;)

2011-11-21 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0