Fortsättning på dag numero 1

Efter Agnes lilla presentation av sig själv så blire ju svårt för mig att göra en intressantare, men stå ut eller sitt ner om ni vill!

Jag har ett namn som är ungefär lika coolt som min kära väns: Sara Strand. Dessutom heter jag Maria där mitt i allt, vilket bidrar till SMS. Fyndigt. Jag överväger starkt att sätta in ett H längst bak i mitt efternamn bara för att det ser snyggare ut så. Onödigt, javisst.
Jag har nog inte heller haft ett smeknamn nångång om man inte räknar med Plupp, Stranden och Sara Kanel. Sara KAN El. Tack vare att jag går elprogrammet (Gud vet hur det kom sig) och några med sjukt bra humor.
För övrigt befinner jag mig oftast i skolan där jag pluggar ellära, löder och sover på mindre intressanta lektioner. Till skillnad från Agnes har jag väl bara en "fritidsaktivitet" och den stavas DANS. Var på väg att bli tennisproffs för ett tag sen, men den karriären är lagd på hyllan ;)
Annars är jag väl rätt pysslig av mig enligt en annan kär vän. Jag har som mina stunder då jag bara sitter och försöker kladda ner något vackert på papper, skriver eller gör andra nördiga saker.

Nå väl, vill ni av nån konstig anledning veta mer om mitt händelserika liv så klicka er in på min blogg ---> www.baakomtuppen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0