The smile on your face

Känns det bra att vara ledig på en onsdag? Ja, det känns grymt bra. Sovmorgon mitt i veckan gör livet verkligen lättare! :)
Men visst tiden går mycket saktare när man vill att den ska gå fort? Jag fick hem min SYSTEMKAMERA idag, men såklart ska den laddas i vad som verkar vara en evighet. Jag vill använda den nu, nu, nu!
Annars är läget bra med mig, bakade scones till frukost, men gjorde misstaget att slarva med att läsa receptet. Det blev i och för sig gott ändå, men inte att rekomendera. ;)


Det är så kul att leka med effekter, särskild när alla premiumeffekter är gratis på picnik.se


1 universe, 8 planets, 204 countries, 804 islands, 7 seas, 7 billion people. Don't let 1 ruin your day.

/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0