Söndagseftermiddagsångest

Nu är Agnes tillbaka vid tangenterna. Hon har hunnit vara till Luleå tur och retur. Där spelade hon match och vann med 5-4, uscha vad nervös jag hann bli! Det stod 4-4 när en minut återstod, när våran lagkapten Evelina sköt ett frislag in i mål. Det kändes inte dåligt!
Nu leder vi utvecklingsserien i alla fall, med 13 poäng. Inte illa pinkat Pajala! ;)

Idag har jag fördrivit tiden med lite allt möjligt, vilket också har varit skönt. Jag har hunnit med att baka världens enklaste bröd, som inte behöver knådas och jäsas. Hur kung är inte det?! Vill ni ha receptet så lämna en kommentar :)
Jag kan väl fotsätta skryta och säga att det står en äppelpaj i ugnen, ruggigt god dessutom. Vill ni ha receptet - lämna en kommentar ;)

Dag 22 - En bild som är tagen i staden där jag bor

Stad och stad, by borde det stå. Man ser i och för sig inte särskilt mycket av byn, bara kyrkan där i siluetten.


Dag 23 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor

Under våran cykeltur till Pääjärvi, bilden tagen sex kilometer därifrån, i Sattajärvi.



Jag avslutar detta inlägg med två bra låtar Fuck me pumps - Amy WinehouseBrains out - Caotico & Tove Styrke

Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: -Matilda

Recept på det där brödet ja tack! Känns som det passar rätt bra till med dåliga tålamod liksom. KRAAM !

2012-01-16 @ 17:55:22
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0