T.G.I.F - Thank God it's Friday!

Hej hej! Änligen helg, så efterlängtad! Bara för att jag älskar fredag måste jag lägga upp några låtar som handlar om just det ;)

Friday I'm in love - The cure
Friday - Rebecca Black
Last friday night - Katy Perry
Friday - Bob Dylan

Bara för att jag länkar låtarna betyder det inte att jag tycker de är bra. Men det är ju en hyllning till fredagen - den fria dagen ;)
Imorgon bär det i alla fall av till Luleå för innebandymatch, det blir nog skoj. Jag tycker att vi borde vinna, det är som mycket roligare då... Ni får ta och önska mig och laget lycka till i alla fall!


Den här fredagen spenderas förhoppningsvis med denna tjej!

Ha en kick-ass fredag! ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till!! :)

2012-01-13 @ 18:24:29
URL: http://hannabarsk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0