The moment I met you was the moment I forgot about everything I've been through

Ibland går det bra att baka. Ibland går det sämre. Så det där Sara sa om att jag är bättre på att baka stämmer inte i alla lägen.
Det jag bakade skulle se ut så här --->

Men det blev så här --->
Det smakade gott ändå och misstaget var att inte använda formar. Men det är ju av misstagen man lär sig ;)

Annars har dagen varit ganska seg, men jag känner att det kommer vända till imorgon.
Jag borde passa på att sova nu, eftersom jag ska upp 04.00 på lördag. Varför? Det stavas innebandymatch i Arvidsjaur. Det är väldigt många mil dit.
Ibland märks det verkligen att man bor i glesbygden

Sov gott allihopa!

//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0