Om jag visste bättre

Åh, vad jag känner mig bra. Överlevde dagen i skolan och nu skriver jag till och med ett inlägg på denna blogg. Har dock inget vettigt att berätta utöver det att jag nu upptäckt att jag verkligen valt rätt program. (Nej, inge sarkasm i den meningen. Jag menar det.) Jag behöver liksom inte göra nånting i skolan. Det är så glassigt de bara kan bli. Underbart!

Tänkte att jag kunde fortsätta med denna lista. Jag har egentligen ingen aning om vilken bild jag ska lägga upp här som betyder något för mig. Hoppar över den tills vidare.
Dag 20- En bild som är över 1 år gammal


Tycker bilden säger ganska mycket. Agnes P gillar inte mig och kameror. Nelly gillar godis. Och tjaa.. alla gillar att shoppa. Näe men detta var när ja var på konfaläger. Du där uppe i de blå, ja ber dig, skicka aldrig dit mig igen. Amen.

Jao, nu tänkte jag fortsätta med att göra ingenting märkvärdigt. På återseende! //Saaaaara

(Ja, jag är ganska stolt över att jag lyckades få till ett hjärta där)


Kommentarer
Postat av: Nelly

Tack för den bilden, du kunde inte valt bättre! ;)

2012-01-13 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0