Människor säger att 'hata' är ett stark ord, men kastar ur sig 'älska' hur som helst

Imorgon är det fredag!
Asrolig länk, ni måste klicka!

Ja, då var det nästan slut på den här arbetsveckan. En skoldag kvar, innehållande buddhism, spanska, klädsim och annat. Helt okej faktiskt! Har man roliga kompisar susar ju veckorna förbi! ;)
På tal om buddhism och religion, vilket jag tycker är intressant. Jag tror jag ska skriva något om min tro, varför jag tror och vad jag tycker. Det kan skönt att verkligen säga vad man tycker, utan att man ska behöva argumentera mot varandra och "ha rätt". Man kan ju tolka allt på så många olika sätt och jag vill berätta om mitt sätt. Hur jag ser på det.

Jag måste börja ladda inför lördag, då jag ska stiga upp 05.00 för att åka till Arvidsjaur på innebandymatch. 80 mil tur och retur, vadå ödemark?

Vi arbetar med Optik - läran om ljuset, på fysiken. Jag tycker att det är ganska luddigt och segt, men idag fick vi labba lite. Vilket är mycket roligare! Här är några resultat.



Min Xperia X8 har ju inte den bästa kameran ;)

Annars kan jag berätta att jag börjat nöta Tyler Hilton. Lyssna på Glad, Missing You, Belive in You.

//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0