You can go your own way

Hej hej!
Nu är det alltså måndag igen, eller egentligen snart tisdag. Det betyder att det är fyra dagar till helgen. Inte så farligt faktiskt :) Idag har varit en helt vanlig skoldag, fast det känns ärligt talat konstigt att inte ha något plugg än. Man har ju så mycket fritid... Men jag ska inte klaga ;)
Efter skolan hängde jag med Hanna Banan och som vanligt gick vi lite bananas. Går det att låta bli? ;)
Nu planerar jag ta det lugnt resten av kvällen. Det låter skönt.


Jag älskar min egendesignade påskhöna i bakrunden!

Dag 24 - Tre filmer jag sett och gillat
Det känns svårt att bara välja tre filmer, dessutom varierar det väldigt mycket. Jag är heller ingen riktig filmmänniska... Här kommer i alla fall tre filmer!

Går det att inte gråta till Titanic?


Ni som inte sett den, se den! Den går inte att förklara.


Om du vill skratta är detta rätt film ;)

//Agnes


Kommentarer
Postat av: Hanna

När går vi inte bananas liksom!? ;)

2012-01-23 @ 21:01:49
URL: http://hannabarsk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0