Jag lever!

Sådärja, alla förestälningar avklarade och jag lever! Det gick både bra och dåligt, lite tabbar här och var men det är sånt man får leva med. Snygga var vi i alla fall!

T-shirtarna var som lite grymma! Tack Anki och Ida :)

Sen måste jag bara säga ett fett stort tack till Sara. Vi bytte julklappar och jag fick världens snyggaste anteckningsbok av henne. Hon är ju som konstnärlig av sig och designade en egen åt mig. Fin, personlig, snygg, unik och hon har lagt ner massor med tid på den. Så stööööööööööööööööööööört snygg! Haha, jag behövde typ avreagera mig lite...

Hjärnan har typ gått på högvarv hela dagen, så jag känner mig lite seg just nu, men en natts sömn borde ändra på det.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blir ju nästan jag lite tårögd! x)

Och till er andra, jag och agnes har firar jul tidigare i år;)

2011-12-20 @ 22:45:16
URL: http://baakomtuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0