Livet är hårt!

Jag kommer inte kunna sova denna natt. Näe, hojja. Hemskt. Nervositeten har inte släppt fastän jag vart med om detta flera gånger per år i 10 år. Nå äre som konstigt. Nå väl, jag överlever. Förhoppningsvis.
Känner att jag inte har så mkt att skriva på denna blogg tack vare min egna blogg. Livet e hårt!
Funderar NÄSTAN på att låta Agnes få egen vårdnad om denna, men tror dock inte att hon går med på det.

Det enda jag säger nu för tiden är "livet är hårt!". Hojja, livet är som hårt! Ni får helt enkelt stå ut, eller sitta ner om ni hellre känner för det!
Gonatt i förskott!

//Plupp


Kommentarer
Postat av: Agnes

Nix, det går jag aldrig med på!

2011-12-19 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0