Nu är det så kallt att när man drar in luft genom näsan fryser snoret

Nu kära vänner, har vintern verkligen kommit hit! Termometern vissade i morse -20.8, jag var tvungen att titta två gånger för att vara säker, men siffrorna kvarstod. Dessutom skulle jag gå hela vägen till kyrkan, men jag var smart nog att ta både dunjacka och täckbyxor.
Fast då var jag ju så korkad att ta converse, det blev kallt.

Jag kanske borde förklara varför jag kände för att spendera en morgon i kyrkan, och det stavas luciaträning. Så, imorgon blir det fyra lusståg, och allmänheten är välkomna att komma 9.30 och 18.00!
Superkul att sjunga mycket! Det allra bästa med att sjunga i en kör är att man kan ta i och vara delaktig utan att det går att urskilja vilken röst som hör till vem. Smart va! ;)

Jag känner att julstämningen smyger på, så jag tror jag ska lyssna på Nu kommer det tomtar, haha så skön! ;)



//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0