You are free to make your own choices, but you are not free to choose the consequenses.

Det här håller inte. Våran blogg är på villovägar efter typ två veckor. Inte okej. Måste åtgärdas. Nu.
Jag skulle kunna skylla på att jag har haft massor att göra, ingen inspiration, inget fungerade internet, kramp i fingrarna, glömt hur man pratar svenska, bla bla bla. Men det skippar vi tycker jag ;)

Jag kan ju berätta för er ovetande att det bara är tjugo dagar till jul, och 27 dagar kvar av det här året. Det är riktigt läskigt. Jag menar, det känns som om förra nyårsafton var igår, och snart har det ändå gått 365 dagar. Det är som om det bara har gått en dag, samtidigt som om det känns som ett århundrade sen. Fast så ska det kanske vara?
I alla fall, snart måste man ju lära sig att skriva -12, istället för -11, det kommer ju ta ett tag.
En annan sak när det gäller det nya året som jag funderat på är, att innan 2010 kunde man ju säga noll-ett, noll-fem, noll-sex osv. Nu säger man helt plötsligt bara tio, elva eller tolv. Bara jag som tycker att det är konstigt?



Nu har jag funderat nog mycket över konstiga saker, se yaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0