Allt är som det alltid har varit och ingenting är längre som förut

Jahap, nu ska ni kära läsare få mer information om Agnes. Närmare bestämt 5 sanningar.

- Jag hade en Red Hot Chili Peppers-period i sjuan. Dessa tre låtar av dem råder jag er att lyssna på ---> Snow, Wet Sand, The Adventures of Rain Dance Maggie. Sångaren Anthony Kiedis har en grymt bra röst.



- Jag är en chicken när det gäller skräckfilmer, jag måste ha en kudde då. Annars går det inte.

- Jag brukar titta på top model fastän jag hatar könsroller och att alla (de flesta iaf) av modellerna måste se ut som pinnar. Jag läste om en tjej i 20-års åldern som var modell med anorexia, hon levde på coca cola-light och salladsblad i månader för att bli smal. Det gick så långt att hennes hjärta inte orkade slå mer.
Nu menar jag inte att det går så för alla modeller, men för vissa går det så långt. Helt sjukt. Men det ämnet kan jag skriva mer om en annan dag.

- Jag älskar grönt. Världens bästa färg. Slår alla andra färger. Fast de andra är ju också fina... (;

- Om jag trodde på reinkarnation och inte kan inte födas som människa igen så skulle jag vilja bli en fågel.

Det var allt om listorna för idag. Annars rullar livet på, förutom att jag nästan dränks av läxor. Men jag är inte ensam, huh? Jag har faktiskt upptäckt att det funkar om man tar en grej i taget, skriver listor och inte gör allt samma kväll. Då går det faktiskt. :)


Peace out mates!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina Agnes!

2011-11-25 @ 13:48:00
URL: http://hannabarsk.bloggplatsen.se
Postat av: Ägaren med delad vårdnad

Tack fina Hanna! (:

2011-11-25 @ 16:42:36
Postat av: [email protected]

Du var ju bara lite sådär jättejättefin på den här bilden!

2011-11-28 @ 21:01:17
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0