Ordning är till för idioter, vi genier behärskar även kaos.

Hello mates! Just nu sitter Overlord vid tangenterna och hon taggar fredag till tusen. Inte för att jag ska supa, bli bakis och få minnesluckor, det lämnar jag till de andra. Jag ska bara ta det fett lugnt, äta godis, chilla, snacka, you name it.

Appropå stekpannor och annat ospännande så ska jag meddela, jag har faktiskt vissa vanor som är sjukt vuxna, som att läsa tidningen på morgonen. Det gjorde jag imorse och jag läste en väldigt intressant och lite skrämmande artikel. Hälften av landets treåringar surfar på internet. Treåringar?! Snacka om att barn håller på att bli riktigt tekniska, vars är den här världen på väg egentligen?
Själv är jag så där lagom teknisk, inte särskilt insatt men kan ju grundläggande saker, men eftersom tekniken går frammåt i ultrarapid så kommer jag säkert bli en oteknisk människa när jag blir gammal. Jag kommer vara en sån där femtioåring som inte förstår någonting och som alla barn och tonåringar suckar åt. Precis som jag kan göra när vuxna attackerar tangentbordet med ett finger (det tar galet lång tid att skriva då). Ironiskt va?


Min söta Sara som är så sjukt cool och najs (:

Relevérebellerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0