everyone wants no know they're not alone

Hej allihopa!
Min dag har vanlig väldigt vanlig, så det känns som att det inte finns särskilt mycket att berätta om. Jag har i och för sig varit på ledarutbildning på eftermiddagen, där jag faktiskt lärde mig något och tänkte till. :)


Jag bara säga till er att ni alla är sjukt värdefulla. Även om ni inte tror på Gud, så vet jag att Gud älskar er. Han älskar alla på jorden. Man kan inte göra något för att bli mer älskad av Gud. Att bli älskad av Gud handlar inte om prestation, du kan inte förtjäna det. Du bara är älskad, för att du är du. Kristen, muslim, jude, ateist, alla.
Tänk på det.



Det är en stor anledning till varför jag tror på Gud.
Jag har inte svar på allt. Jag håller inte med allt som alla kristna tycker. Jag tolkar det på mitt sätt, men det jag nyss sa tror jag verkligen på.

//Agnes

Kommentarer
Postat av: Yassa

Exakt allt dåligt som händer en människa förtjänar den inte, men det är en del av livet, alla har vi med och motgångar, that´s life :)

2012-01-26 @ 12:20:19
URL: http://becomeabetterperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0