I've said goodbye to many times, can I please get an hello?

Tjenare! Idag är jag exakt femton och ett halvt! Det ska firas! (: Jag lär fira det med mina halloncupcakes från igår, avendsjuka va?
Annars har dagen rullat på, jag och Hanna har börjar arbeta om buddhismen på SOn. Sjukt intressant faktiskt. Kul att jämföra det med kristendomen och bara lära sig om hur andra tänker om tro.

Femton-och-ett-halvt-åriga Agnes



Jag ska fortsätta med listan när jag ändå är här. Mina två favoritsmycken.
Det var ganska svårt att bara välja, detssutom varierar det lite. Men för tillfället var det dessa :)


Mitt guldkors


Mitt tennarmband

Innan jag slutar måste jag bara länka en bra låt, lite gammal men fortfarande så bra!

Erase me - Kid Cudi


Ha en bra torsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: -Matilda

Vackra flicka! Hoppas du fick en finfin femtonochetthalvtår-dag och att cupcakesen satt där de skulle. Kraam på dig så länge och så... tele imorn då kanske? <3

2012-01-12 @ 22:11:55
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0