sammanfattning

Tjääänare, Sara här! Under den tid jag inte skrivit här har jag jobbat häcken av mig på bygget. Okej, kanske inte men jag har kopplat lite elkablar och sådant. Sen har jag även vart till stora lilla luleå för att bli av med några nollor på kortet, käkat en go trerätters middag hos bror min och åkt buss. Helgen har för övrigt vart bra med andra ord. Min garderob har hunnit försvinna och halsen min gör ont. Det var de, ha de bra!


Varför käka ute när man kan sitta inne på en restaurang?

Nu ska jag dricka upp mitt te, botten upp vettu!


Kommentarer
Postat av: :)

var har de så där fina tekoppar?:)

2012-05-07 @ 17:21:04
Postat av: Sara

sv. tror ja köpte den från åhlens :P

2012-05-08 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0