Sara lever stureplans-liv

Ojojoj, de va ett tag sen! Har haft så fullt upp med möten, rundor på stan, fester (fast... jag dricker bara lite. Minns typ allt. Vill väl inte gå upp i vikt, dah) en massa caffe latte-drickande på olika caféer men bara högst en gång om dagen med tanke på min diet)och sen har jag inte kunnat göra så mycket annat med tanke på min nya franska manikyr med swarovski stenar som inte får förstöras...

Eller så har jag bara vaknat innan 07.00, tagit på mig ett ton kläder + verktyg, slängt i mig något och sedan beget mig dit dom bygger baracker. Dragit en massa kablar, kopplat eluttag och sådant, sattit upp nå element (väldigt elektriker-aktigt)... Gått hem mellan 3-4. Somnat. Sovit. Vaknat.

Ganska likt stureplans-livet ändå va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0