H.E.L.L.O - Hi every lazy loser out (there)

Tja fan!
Efter en timmes promenad hem från skolan, sitter vi nu här hemma hos mig ($ara). Det var kallt. Jäkligt kallt. Agnes slutade tidigt. Jag slutade ännu tidigare. Hah! Nu får ni höra vad Agnes har att säga, ciao!

Fast först ska jag fortsätta på listan vi glömt i typ en månad.

Dag 15- Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 16- Mina syskon
Dag 17- En sak jag önskar att jag får uppleva igen
Dag 18- Två favorit smycken
Dag 19- En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 20- En bild som är över 1 år gammal
Dag 21- En bild som är tagen i staden där jag bor
Dag 22- En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 23- En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 24- Tre filmer jag sett och gillat
Dag 25- Tre saker som finns i mitt rum
Dag 26- En sång som ger mig myror i brallan
Dag 27- Två saker som händer mig ofta
Dag 28- Något jag vill göra just denna sekund
Dag 29- Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 30- Tre saker jag ska göra innan detta år är slut

Dag 15- Pensionär. Så enkelt va de.
Dag 16- Nå jag har 3 stycken. Först ut är min bror André, som e 22 år tror ja. Så vitt ja vet jobbar han på F21 i Luleå, om han inte hunnit börja med nå annat. Sen har han även fått för sig att han kan dansa, eller försöker lära sig iallafall, vilket enligt mig e positivt! Sen har vi min 2 år yngre bror Hugo. Sitter framför datan eller spelar tennis. Ser ni en grabb med vit/röd ful mössa med toffsar på så äre han! (Skulle int förvåna mig om han sover med den också) Å sist och även minst är Stina. En jobbig unge på 12 år. Vars största intresse är att irritera mig, men även kolla på snyggingar på tv.
Dag 17- Spela upp alice i underlandet. Det var kul, hemskt och sjukt läskigt. Näe men jag kommer faktiskt int på nå bättre. Legoland skulle ju va nå att åka till igen! ;)

Nu är Agnes här och hon ska också ta och fylla i denna lista.
Dag 15- Ingen aning. Jag har funderat på ungefär alla jobb som finns, även försökt komma på nya, men än så länge vet jag inte. Bli rik skulle ju funka...
Dag 16- Jag har en brorsa på 18 år, Evert. Vad ska man säga om han då? Haha, nä men han är schysst, förutom när han är dryg förstås. Det är ganska konstigt att han är så gammal, han har ju till och med körkort. Han var ju typ tio nyss? Men men, tiden går ju fort. Snart är jag åttio.
Dag 17- Jag tror jag skulle vilja uppleva mitt konfaläger igen. Jag skulle inte vilja börja från början, men ha ett till lika långt läger, med samma underbara kompisar och ledare. Det var ju kung! Den bästa sommaren i mitt liv, hittills :)

Puss & Kram, skumbanan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0