om jag skulle få bestämma

Allvarligt nu vart tog all teater och sånt vägen? Kollade filmen från "bakom kulisserna" då de var här i pajala för nästan 10 år sen, det var ju massor som var med! Och nu, förra året, i princip ingen? Det är fan tråkigt. Antingen är jag bara född långt efter min tid, eller på fel plats. Går att diskutera saken. Och när jag väl kommer härifrån, så har jag väl lagt av med allt eller hunnit bli pensionär. Det positiva i att vara negativ, är att jag bara kan bli positivt överraskad. Hade jag däremot vart positiv till allt, så skulle jag ändå bara bli besviken? Kultur- välkommen tillbaka! Nej, när jag blir vem-det-nu-är-som-bestämmer-dessa-saker ska jag se till att estet kommer tillbaka och inte bara med musik, utan med bild teater och dans! Så äre. Tack för mig. 
 
 //sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

j

2012-02-24 @ 16:28:20
Postat av: sara

ö

2012-02-25 @ 14:17:32
URL: http://baakomtuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0