I wish that I could fly, way up in the sky. Like a bird so high, oh I might just try.

Här har det varit dålig uppdatering, så det ska jag åtgärda! Jag fortsätter med listan samtidigt och nu får det bli dag 9 - två dagar jag längtar efter

Jag längtar till 20 december, då det är dansuppvisning i Pajala! Gaah, som jag längtar efter att stå på scen! Gaah vad jag kommer vara nervös!

Jag längtar till 28 december, då jag ska på världens bästa läger! Jag vet att det kommer bli asanice fastän jag inte varit där, men det kommer kicka ass! :D


Jag längtar även till dagen då jag skickat in alla papper för gymnasievalet, föreställ dig känslan av att ha bestämt sig! Vilken lättnad alltså.



Sov gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

AGNEEEEEEEEEEES! Du vet vad jag säger....

2011-12-08 @ 22:21:45
URL: http://creativve.blogg.se/
Postat av: yassa

Nå va sööt du är agnes

2012-01-31 @ 19:17:29
URL: http://becomeabetterperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0